Załoga

Wszystko co robimy ma swój początek w miłości do żagli. Z pasji, bez której nie mogliśmy wytrzymać ani jednego dnia. Zdjęcia jachtów przyczepiane wszędzie, nawet jako zakładka do książki,  zapach morza, który czuliśmy nawet wśród bloków, szum wody i wiatru, który pamiętaliśmy cały rok… Im byliśmy dalej, tym bardziej nie mogliśmy bez tego żyć.

Zaczęliśmy więc żyć TYM. Tym wszystkim czego opowiedzieć nie sposób. Co trzeba poznać i poczuć. To właśnie my. Ze słoną wodą we krwi, wiatrem we włosach i słońcem, które nam świeci każdego dnia. Bo ono jest zawsze.  Morze to nieskończona przestrzeń. Morze możliwości. Morze wyzwań. Podjęliśmy je. Rozwinęliśmy marzenia. Płyniemy w nieustającym rejsie pod błękitnymi żaglami.

PASJA pcha nas dalej i dalej. Nowe akweny, nowe jachty, nowe pomysły. Z tego zrodziła się KOMPETENCJA. Wiemy o czym mówimy, jesteśmy w tym naprawdę dobrzy! To wszystko spina słowo UCZCIWOŚĆ. Jesteśmy uczciwi wobec siebie i Was żeby móc robić to co robimy z pełnym zaangażowaniem. Nie ma innej drogi.

Zapraszamy na pokład! Wierzymy, że firma powinna skupiać się na tym aby ciągle stawać się LEPSZA, a nie tylko WIĘKSZA.

Szef. Ekspert ds.rozwijania marzeń.​
MACIEJ

Od zawsze wiedział, że jego praca będzie związana z wodą. Nie został co prawda hydraulikiem, ale żeglarzem. Pochłonęło go to bez reszty. Lubi snuć wizje przyszłych rejsów. Z wodzenia palcem po mapie płynnie przeskakuje na pokład jachtu, by realizować swoje plany. Lubi wyzwania w postaci sprawdzania nowych akwenów czy nowych jachtów i katamaranów. Dzieli się później zdobytą wiedzą ze wszystkimi, którzy chcą go słuchać.

Na wodzie spędził niezliczoną ilość godzin, to wie o czym mówi. Jako oficer i skipper przepłynął tysiące mil morskich!

Kocha to co robi. Śmieje się, że z żeglarstwa najbardziej lubi manewrować jachtem w porcie. To oczywiście żart, bo każdy kto widział Maćka jak prowadzi jacht pod pełnymi żaglami, to wie, że to jego żywioł.

Jak nie żegluje i nie doradza klientom, to uwielbia prace w ogrodzie. Pielenie chwastów traktuje jak medytację w ruchu. Oczyszcza ogród i umysł.

Ekspert ds. niezapomnianych widoków
AGNIESZKA

W środku lasu czy betonowej dżungli wyczuje morze czy jezioro w pobliżu. Śmieje się, że w krwioobiegu ma trochę morskiej wody. Kocha bycie na jachcie, wolność jaką daje jacht i wiatr.

Zachwycają ją widoki z pokładu jachtu niedostępne dla lądowych turystów. Utrwala je zapamiętale i dzieli się nimi na stronie, Facebook’u i Instagramie.

Pływa głównie po ciepłych morzach i oceanach, choć jak sama mówi, lubi czasem wyskoczyć na Bałtyk, żeby wystudzić emocje i z tym większą radością wrócić na Morze Śródziemne czy na Karaiby.

Jak nie cyka zdjęć i nie żegluje, to uwielbia projektować i urządzać wnętrza. A w chwilach zdenerwowania wycisza w swoim artystycznym kąciku DIY.

Żeglarstwo uwielbia przede wszystkim za emocje i ogrom przestrzeni, którą może zachwycać się bez końca.

Specjalista ds. wspomnień​​
MAGDA

Głównym zadaniem Magdy jest obsługa czarterów. Liczba telefonów czy napisanych
i odebranych przez nią wiadomości niejedną osobę mogłaby przyprawić o zawrót głowy.
Magda jednak doskonale odnajduje się w ich gąszczu, a co najważniejsze – sprawia jej to przyjemność.

Pozytywne usposobienie i promienny uśmiech biją od niej nawet przez telefon. Jest urodzonym mówcą, co rewelacyjnie sprawdza się w jej codziennej pracy.​

Ma w sobie coś z odkrywcy – żeglując po sieci, potrafi odnaleźć najlepsze jachty,

oferty specjalne i zniżki. Po zakończonym czarterze to najczęściej. Magda dzwoni do Klientów
porozmawiać o ich wrażeniach. Wcale nie dziwi nas fakt, że Klienci bardzo chętnie jej o nich opowiadają.

Specjaliści ds. niezapomnianych wrażeń​
SKIPERZY

Współpracujemy tylko z pasjonatami, dla których żeglarstwo jest sposobem na życie.
Doskonale znają akweny, po których pływają. Wiedzą, dokąd popłynąć, aby zobaczyć miejsca, o których nie napisano w przewodnikach. Bez zająknięcia wskażą warte odwiedzenia atrakcje i staną się przewodnikami. Doradzą, do których knajpek i restauracji się wybrać, żeby spróbować najlepszego lokalnego jedzenia. Czego więcej chcieć?

DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ?

Mamy już 13 lat!

Rozwijamy marzenia klientów z sukcesem już od ponad 13 lat

Gwarancja satysfakcji

Jako jedyni w Polsce dajemy Gwarancję Satysfakcji – więcej

Zadowoleni klienci

Prawie 100% klientów wraca z rejsów zadowolonych i wystawia nam świetne opinie – więcej

SOS Wioski Dziecięce

Czarterując z nami pomagasz stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Przekazaliśmy już ponad 30.000 PLN – więcej

Elite Partner

Jako jedna z dwóch firm w Polsce jesteśmy Elite Partner największej na świecie firmy czarterowej – Dream Yacht Charter – więcej

12latrazem
Z dumą ogłaszamy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji już 13 lat, dziękujemy że jesteście z nami!

OPINIE KLIENTÓW

WYSPY BAHAMA – CZARTER KATAMARANU LAGOON 39

W tym roku kolejny raz skorzystałem z oferty Blue-Sails (to już 7 lat i kilkanaście …

WŁOCHY – CZARTER KATAMARANU LAGOON 40

Profesjonalnie, odpowiedzialnie, ze świetna komunikacją. Współpracuję z Blue-Sails już od kilku lat organizując z ich …

IBIZA – CZARTER KATAMARANU ASTREA 42

Blue Sails – doskonały adres dla poszukiwaczy morskich przygód! Zaangażowany i bardzo przyjazny kontakt. Idealne …

CHORWACJA – CZARTER KATAMARANU LAGOON 52

Od wielu lat chodził mi po głowie pomysł rodzinnego rejsu katamaranem. W tym roku sie …

GRECJA – CZARTER KATAMARANU LAGOON 39

Już 3 czartery zorganizowane z Blue-Sails. Zawsze profesjonalna obsługa i konkurencyjne ceny. Do tego, jak …

GRECJA – CZARTER JACHTU SUN ODYSSEY 33i

Maćku Wraz z załogą Chciałbym bardzo serdecznie podziękować za zorganizowanie naszych pierwszych wakacji na czarterowanej …

KARAIBY – CZARTER KATAMARANU SAONA 47

Katamaran Saona 47 Rejst Martynika- Grenada – Martynika Marzec 2019 Serdecznie polecam współpracę z firmą …

CHORWACJA – CZARTER KATAMARANU ASTREA 42

Pierwszy raz na katamaranie i pierwszy raz super wakacje z dala od tłumów i hotelowego …

CHORWACJA – CZARTER JACHTU SUN ODYSSEY 449

Mój pierwszy rejs z Blue-Sails i jedyne czego żałuję to, że nie żeglowałem z nimi …

CERTYFIKATY

NEWSLETTER

Raz na dwa tygodnie będziesz od nas otrzymywać najświeższe informacje z pokładu Blue-Sails. Piszemy o ciekawych akwenach, informujemy o nowych zdjęciach i filmach z naszych rejsów...